Administrative assistant – tijdelijk

Op zoek naar een nieuw administratief avontuur? Voor een zwangerschapsvervanging (mei tem eind december) zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker. Ben je bovendien gedreven, sociaal en taalvaardig? Als onthaalmedewerker ben je de eerste contactpersoon voor bezoekers en ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken. Kies voor een innovatieve organisatie met oog voor mens en maatschappij!

Je functie

Je biedt ondersteuning aan verschillende afdelingen en staat in voor volgende taken:

  • telefonie en onthaal
  • verzorgen van catering
  • versturen en controleren van bestelbonnen
  • voorbereidende administratie voor travel management
  • beheer van briefwisseling
  • klassement

Je profiel

  • je behaalde een bachelordiploma, bij voorkeur in een administratieve richting
  • sterke communicatievevaardigheden
  • je werkt ordelijk en hebt oog voor detail
  • goede kennis Office-pakket
  • werk zelfstandig met een gezonde dosis sociaal contact
  • goede talenkennis Nederlands, Frans en Engels

Je organisatie

  • Actemium maakt deel uit van de sterke groep VINCI Energies
  • focus op innovatie (Internet of Things, Cloud, Big Data en Artificiële Intelligentie)
  • teamwerk, organisatiebetrokkenheid en zelfontwikkeling
  • opleiding op maat om je start optimaal te begeleiden
  • een gedreven én waardengedreven organisatie met oog voor mens & maatschappij

Hoe reageren?

Kom aan boord en ontdek ‘the VINCI Energies way of life’! Solliciteer hier. Je kan rekenen op een snelle, vertrouwelijke en persoonlijke behandeling van je kandidatuur. Meer info? Contacteer Ans Verachtert, HR & Legal Manager op 0492/15.65.44 of ans.verachtert@actemium.com

Als u verder surft op deze website, stemt u in met het gebruik van cookies om de website optimaal te laten werken, maar ook om bezoekersstatistieken op te stellen. Voor meer informatie verwijzen we u naar ons cookiebeleid.