Business Unit Controller

Heb je een diploma niveau Bachelor of Master op zak in een economische of financiële richting ? Heb je ervaring met het opstellen van jaarlijkse budgetten en hun maandelijkse opvolging, evenals met de financiële opvolging van projecten? Kan je Excel en SAP – of vergelijkbare software – gebruiken? Indien je bovendien een kei bent in organisatie en prioriteiten stellen en bovenop dit alles ook een kritische geest hebt en een autonome werkstijl hanteert, dan ben jij misschien de Business Unit Controller die wij zoeken !

Als Business Unit Controller kan je je verwachten aan een dynamische functie, een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden in lijn met je functie !

Jouw taken

  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële opvolging van lopende Je werkt hiervoor nauw samen met de Project Manager.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de maandelijkse afsluiting en de maandelijkse rapportering
  • Je volgt het respecteren van de procedure van interne controle nauwgezet op
  • Je stelt de jaarlijkse budgetten op en volgt ze maandelijks op
  • Je analyseert tevens de financiële risico’s van klanten en leveranciers.
  • Je ondersteunt de BU Manager dankzij je financiële analyses en syntheses
  • Je rapporteert aan de Finance & Administration Manager.

Jouw profiel

  • Je hebt een Bachelor of Master in een economisch of financiële richting
  • Je hebt een eerste professionele ervaring van 3 jaar binnen de audit/controlling
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans en het Engels
  • Je beheerst Excel en SAP (of vergelijkbare software)
  • Je bent sterk in organisatie en prioriteiten stellen
  • Je houdt van autonoom werken en het nemen van initiatieven
  • Je hebt een kritische geest

Wij bieden

  • Een werkomgeving die gekenmerkt wordt door zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, samenwerking, ondernemingszin en vertrouwen en die stevig verankerd is in de structuur van een internationale groep.
  • Een job als Business Unit Controller met verantwoordelijkheid en vol afwisseling in onze sterke Business Unit TranzCom Energy, gelegen te Anderlecht.
  • Een functie met toegevoegde waarde in een beursgenoteerde groep
  • Een voltijdse functie met een aantrekkelijk verloningspakket en extralegale voordelen.

Overtuigd?

Kom aan boord en ontdek ‘the VINCI Energies way of life!’ en solliciteer via onze website of via avalon.verrijken@vinci-energies.com

Wie zijn wij?

TranzCom is een verdeler en integrator van elektrische uitrustingen en aanbieder van ‘turnkey’ oplossingen. TranzCom bedient de energie- en publieke markten met een ruim gamma aan producten en oplossingen op vlak van laag- en middenspanning. We bieden de laatste nieuwe technologieën aan inclusief een effectieve onderhoudsservice om de waarde van de uitrusting op lange termijn te garanderen.

VINCI Energies Belgium telt perimeters in haar organisatie. In onze perimeter INFRA bieden we diensten aan binnen vier belangrijke domeinen: ruimtevaart, mobiliteit, energie en telecom. Onze merken zijn Cegelec, Omexom, Axians en TranzCom. We tellen vandaag 350 medewerkers en realiseren een omzet van € 72M Onze werven bevinden zich over heel België, onze kantoren bevinden zich te Gosselies, Nijvel, Zwijndrecht en Anderlecht.

VINCI Energies stelt wereldwijd 77.300 medewerkers te werk, waarvan 2.440 in België, ten dienste van overheidsinstanties, operatoren en ondernemingen. VINCI Energies Belgium staat in voor het realiseren, uitrusten, aansturen en optimaliseren van hun energie-, transport- en communicatie-infrastructuur. Ons bedrijf wil het verschil maken, niet enkel door haar professionele kennis ter beschikking te stellen in de wereld van morgen, maar ook door het ondersteunen van verschillende caritatieve projecten in het ‘VINCI Fonds’.

Als u verder surft op deze website, stemt u in met het gebruik van cookies om de website optimaal te laten werken, maar ook om bezoekersstatistieken op te stellen. Voor meer informatie verwijzen we u naar ons cookiebeleid.